رئیس کل دادگستری خوزستان از مجتمع قضایی قدس اهواز بازدید کرد

14:32 - 02 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۹۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان از مجتمع قضایی قدس اهواز بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بسیاری از مشکلات موجود در فرایند‌های قضایی ناشی از بروز اطاله دادرسی و معوق و مسن شدن پرونده‌ها‌ی قضایی است.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور در شعب دادسرا و دادگاه مجتمع قضایی قدس اهواز، ضمن گفت‌‎وگو با قضات و کارمندان شعب این حوزه قضایی از نزدیک نحوه ارائه خدمات قضایی و انجام روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در شعب را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که معاون قضایی و رئیس کل دادگاه‌های اهواز حضور داشتند، علی دهقانی در جمع قضات این مجتمع با اشاره به قضا زدایی در سند تحول، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود همچون صلح یاران، شورای حل اختلاف و برای کاهش ورودی پرونده‌های قضایی استفاده کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن سرکشی به تمام شعب بر ضرورت کوتاه کردن فرایند رسیدگی‌های قضایی تاکید کرد و افزود: بسیاری از مشکلات موجود در فرایند‌های قضایی ناشی از بروز اطاله دادرسی و معوق و مسن شدن پرونده ها‌ی قضایی است.

گفتنی است در حاشیه این بازدید رئیس کل دادگستری استان با حضور در جلسه رسیدگی دادگاه نسبت به صلح و سازش یک نزاع دسته جمعی با طرفین گفت‌وگو کرد که منجر به سازش شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *