مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۸۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

15:39 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۹۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۸۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری ایلام و معاونان قضایی درخواست‌های حقوقی و قضایی ۸۳ نفر از مراجعان را بررسی و دستورات مقتضی را صادر کردند.

خبرگزاری میزان -  رئیس کل دادگستری ایلام و معاونان قضایی در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آن‌ها، به درخواست‌ها و مشکلات۸۳ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آنان صادر کردند.

تسریع در رسیدگی‌های قضایی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷، ارشاد و معاضدت، درخواست اعسار و استفاده از ارفاقات قانونی، تخفیف و تبدیل مجازات از مهم‌ترین خواسته‌های مراجعه کنندگان از دستگاه قضایی استان ایلام بود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این دیدار اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها اثرات مثبت بسیار و رضایتمندی آنان را به دنبال دارد.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *