بازدید مسئولان قضایی آذربایجان غربی از مجموعه کارخانجات نساجی خوی

9:08 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۸۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید مسئولان قضایی آذربایجان غربی از مجموعه کارخانجات نساجی خوی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان مرکز استان در سومین برنامه سفر کاری خود از مجموعه کارخانجات نساجی خوی بازدید کردند.

 خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از مجموعه کارخانجات نساجی این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و مجیدی در این حضور از قسمت‌های مختلف این کارخانجات که با تولید روزانه ۸۰ هزار متر پارچه کتان و جین زمینه اشتغال بیش از ۱۶۰۰ نفر را فراهم کرده است بازدید و در جریان نحوه عملکرد و محصولات تولیدی در این واحد مهم قرار گرفتند.

عتباتی گفت: یکی از موضوعات مهم شهرستان خوی که در دستور کار امروز بود و دغدغه‌ای برای مسئولین قضایی، اجرایی و صنعتی شهرستان می‌باشد مشکل سهامداران نساجی خوی است.

وی افزود: با بازدیدی که از این واحد صورت گرفت و وضعیت بررسی گردید، ملاحظه شد که موضوع به راحتی قابل حل است و بر این اساس حتماً جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با حضور تمامی سهامداران و نمایندگان آن‌ها در حوزه قضایی خوی برگزار خواهیم کرد و تلاش بر این خواهد بود که کمک کنیم که این واحد تولیدی بسیار ارزشمند با میزان اشتغالزایی بالا با طرح‌های توسعه‌ای که دارد به عنوان قطب نساجی نه تنها در شمال‌غرب بلکه در تمام کشور مطرح شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به ادامه حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در استان گفت: دادگستری استان تلاش دارد با طرح مشکلات تولید در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اقدام قانونی برای برطرف کردن مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی را انجام دهد و از این رو این واحد‌ها می‌توانند مشکلات خود را به دستگاه قضایی استان انعکاس و از ظرفیت آن برای برطرف کردن مشکلات پیش روی چرخه تولید بهره ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *