رفع مشکلات ثبتی ۲۵ شرکت و تثبیت اراضی ۵ هزار واحد در شهرک‌های صنعتی استان تهران

10:50 - 25 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۶۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رفع مشکلات ثبتی ۲۵ شرکت و تثبیت اراضی ۵ هزار واحد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: رفع مشکلات ثبتی ۲۵ شرکت صنعتی، مستندسازی و جانمایی یازده هزار قطعه از واحد‌های صنعتی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ هکتار در تولیت وزارت صمت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، تثبیت و مستندسازی ۵ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

خبرگزاری میزان - محمد افخمی عمودیزج مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران با تاکید بر منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم حمایت از تولید و رفع موانع فعالین این عرصه، گفت: پیرو سفر استانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت شهرستان ملارد، رفع مشکلات ثبتی فعالان اقتصادی و تسریع در صدور اسناد مالکیت شهرک‌های صنعتی دراستان تهران، در دستور کار و اولویت این استان قرار گرفت.

وی افزود: رفع مشکلات ثبتی ۲۵ شرکت صنعتی، مستندسازی و جانمایی یازده هزار قطعه از واحد‌های صنعتی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ هکتار در تولیت وزارت صمت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، تثبیت و مستندسازی ۵ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

افخمی در ادامه بیان کرد: با همت و تلاش جهادی محموعه ثبت استان، اسناد مالکیت حدنگار بیش از ۳ هزار واحد صنعتی صادر و تحویل مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران شد.

مدیر کل ثبت استان تهران با بیان اینکه یک هزار و ۷۹ فقره از اسناد مزبور در حوزه ثبتی ملارد صادر شده، عنوان کرد: با توجه به تمهیدات لازم، تا پایان سال جاری اسناد مالکیت کاداستری یازده هزار واحد صنعتی استان نیز صادر خواهد شد.

وی عنوان کرد: استان تهران به دلیل گستردگی و کثرت مراجعان و فراوانی پرونده‌های ثبتی، ارزش بالای معاملات در نقل و انتقال، فراوانی اسناد مالکیت متعلق به وزارتخانه ها، موسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی، حجم بالای تسهیلات پرداختی همچنین وجود کنسولگری و سفارتخانه‌ها در پایتخت، حساسیت و تنوع ارائه خدمات به متقاضیان در جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌ها است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *