رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان اردبیل: همکاری شهروندان با ناوگان برف‌روبی برای برون‌رفت از بحران برفی ضروری است

9:53 - 25 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۶۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان اردبیل: همکاری شهروندان با ناوگان برف‌روبی برای برون‌رفت از بحران برفی ضروری است
دادستان اردبیل با اشاره به قرارگرفتن مرکز استان در وضعیت قرمز و بارش سنگین برف و برودت هوا ضمن صرفه‌جویی‌های لازم در مصرف انرژی، از مردم خواست با عوامل خدمات شهری در پاک‌سازی معابر همکاری مطلوب داشته باشند.

خبرگزاری میزان - جلال آفاقی دادستان اردبیل با اشاره به قرارگرفتن مرکز استان در وضعیت قرمز و بارش سنگین برف و برودت هوا، ضمن تاکید به دستگاه‌های خدمات و امداد رسان برای اقدامات شایسته و بدون وقفه با تمام قوا، از عموم مردم شریف و اهالی اردبیل خواست؛ ضمن صبر و شکیبایی و همچنین صرفه‌جویی‌های لازم در مصرف انرژی، با عوامل خدمات شهری در پاک‌سازی معابر همکاری مطلوب داشته باشند.

دادستان مرکز استان افزود: به‌دلیل حجم بالای برف و ضرورت اقدام عاجل در کوچه‌ها و خیابان‌ها، امکان فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری و ناوگان برف‌روبی با وجود پارک خودرو‌های شهروندان در کنار خیابان‌ها و معابر مقدور نخواهد بود.

وی افزود: برای خروج از بحران برفی موجود و پیشگیری از اختلال در زندگی شهروندان و ضرورت برف‌روبی شایسته معابر، خودرو‌های مانع برای عملیات ناوگان برف‌روبی شهرداری حسب دستور قضایی به پارکینگ عمومی انتقال داده خواهند شد.

دادستان اردبیل، همچنین به برخی بداخلاقی‌ها و سو استفاده‌های افراد فرصت‌طلب برای حاشیه سازی در این شرایط بحرانی پیش‌آمده اشاره کرده، اظهار کرد: مدعی‌العموم همچنان‌که در دفاع از حقوق مردم، از مسئولان مطالبه‌گری می‌کند، دفاع و صیانت از اقدامات قانونی و خدمات مسئولان را نیز از رسالت‌های خود می‌داند و با هرگونه اقدام مجرمانه در تشویش اذهان عمومی و جوسازی و حاشیه سازی که موجب تضعیف روحیه و افت کیفیت خدمات عوامل اجرایی نیز هست، برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ پیرو اقدامات ساعات گذشته عوامل شهرداری، از ساعت ۱۹ امشب ۲۴ دی‌ماه، عملیات ویژه برف‌روبی معابر اردبیل آغاز خواهد شد.

دادستان مرکز استان اردبیل، چندی قبل پیش‌بینی‌ها و آمادگی و تمهیدات دستگاه‌های استانی را به‌لحاظ فرارسیدن فصل زمستان خواستار شده بود و تمامی عملکرد دستگاه‌ها در این مورد رصد دادستانی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *