معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: استفاده از فناوری‌های نوین، موجب ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی‌های قضایی شده است

16:03 - 20 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۰۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: استفاده از فناوری‌های نوین، موجب ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی‌های قضایی شده است
معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، موجب ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی های قضایی و به طور کلی تحول بنیادین در دستگاه قضایی شده است.  

خبرگزاری میزان- بهزاد صادقی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد برنامه‌های تحول و تعالی قضایی در دادگستری استان اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه و بست آن در عملکرد کمی و کیفی حوزه‌های قضایی استان موثر و در ارزیابی عملکرد این حوزه‌های قضایی مؤثر است.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های نوین در همه‌ی بخش‌های دادگستری استان اعم از صف و ستاد با توجه به اقتضای زمانی، امری اجتناب است.

صادقی به استفاده از مزایای فناوری های نوین اشاره کردو گفت: کوتاه شدن فرایند رسیدگی‌ها، اتقان آراء صرفه‌جویی در وقت و زمان مراجعین و شفافیت در برگزاری جلسات رسیدگی، به صورت برخط است.

وی افزود: این موضوع درنشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان و جلساتی که به صورت ویدیو کنفرانسی با مسئولان قضایی استان برگزار می‌شود، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اذعان به اینکه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای هوشمندسازی فرایند‌ها و توسعه‌ی خدمات الکترونیک قضایی برداشته شده است، گفت: به کارگیری مضاعف دادرسی الکترونیک و تعمیق بخشیدن به استفاده از فناوری‌های نوین، موجب ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی های قضایی و به طور کلی تحول بنیادین در دستگاه قضایی شده است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *