رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان با خانواده امدادگر شهید سعادت ماهانی دیدار کرد

10:27 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۷۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با خانواده امدادگر شهید سعادت ماهانی دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمان با حضور در منزل شهید علیرضا سعادت ماهانی از شهدای امدادگر جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: رسیدگی به پرونده جنایت تروریستی در کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی مقامات قضایی و مدیرکل هلال احمر با حضور در منزل شهید علیرضا سعادت ماهانی از شهدای امدادگر جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده معظم شهدا گفت: رسیدگی به پرونده جنایت تروریستی در کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی است و اشد مجازات در انتظار عاملان این جنایت است تا مرهمی بردل داغ دیدگان این مصیبت بزرگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی روحیه شهادت طلبی مردم ایران اسلامی را ستود و اظهار کرد: امروز همه مردم و مسئولان باید از روحیه بالای خانواده معزز شهدا درس ایستادگی مقاومت از خودگذشتگی و ایثارگری بگیرند.

وی عنوان کرد: خداوند را شاکریم که هنوز هم همچون دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با مردمی مواجه هستیم که حفظ و صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی را در اولویت برنامه‌های زندگی خود قرار داده اند و با صلابت و اقتدار در مقابل توطئه‌ها و جنایات دشمنان قسم خورده نظام ایستاده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: طی چند روز گذشته که خداوند توفیق داد با تعدادی از اعضای خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار داشتیم چیزی جز استقامت و دلدادگی به نظام و انقلاب ندیده ام.

وی ضمن تمجید از خانواده شهید سعادت ماهانی برای تربیت چنین فرزندی گفت:این شهید والامقام طی چند سال گذشته در کنار درس و کار به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمده بود و در چندین ماموریت در دوران سیل و سایر بلایای طبیعی به کمک هم استانی‌های خود شتافت که نشانگر روحیه جهادی این شهید عزیز است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان مجددا این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدا تسلیت گفت و افزود:قطعا شهدا و خانواده این شهدا در نزد پروردگار از جایگاه بالا و رفیعی بهره‌مند هستند و انشاالله که همه ما را در آخرت شفاعت کنند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:شهید علیرضا سعادت ماهانی از سال ۱۳۹۸ به عضویت جمعیت هلال احمر کشور در آمده بودند و در مقاطع مختلف و در ماموریت‌های متعدد یار و مددکار مردم در حوادث بودند.

رضا فلاح اظهار کرد: روز شهادت این شهید والامقام در پایگاه منطقه گلزار شهدای کرمان مستقر بودند و در حال خدمت رسانی به زایرین مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که متاسفانه در حین امداد رسانی به همراه شهیده مکرمه حسینی یکی دیگر از اعضای جمعیت هلال احمر به فیض شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهید علیرضا سعادت ماهانی با استقبال و بدرقه مردم شهید پرور و ولایت مدار بخش ماهان تشییع و در گلزار شهدای ماهان تدفین و در خاک آرام گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *