آیین یادبود شهدای حادثه ناجوانمردانه گلزار شهدای کرمان در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد

12:52 - 14 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۹۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین یادبود شهدای حادثه ناجوانمردانه گلزار شهدای کرمان در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در آیین یادبود شهدای حادثه ناجوانمردانه گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در رذالت دشمن همین بس است که وقتی توان مقابله و ایستادگی با نظامیان را ندارند به زنان، کودکان و اشخاص غیرمسلح یورش برده و حمله‌ور می‌شود.

خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در آیین یادبود شهدای حادثه ناجوانمردانه گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان قضایی و اداری و خانواده‌های آن ها گفت: نشانه‌های عظیم و رمز آلودی در عصر حاضر در حال رقم خوردن است که همگی حکایت از بروز همان اتفاق بزرگ، یعنی نزدیک شدن به روز‌های ظهور یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) دارد.

وی ادامه داد: دشمن بار دیگر اذعان کرد؛ علاوه بر اینکه از حاج قاسم سلیمانی و شهید سلیمانی می‌هراسد. بلکه از زائران سردار دل‌ها هم می‌ترسد و بنا به فرمایش امام خمینی (ره) با کشته شدن عزیزان، ملت ما بیدارتر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بصیرت را عامل سعادت و عاقبت به خیری دانست و افزود: همان گونه که قدر و منزلت لیله القدر برای همگان آشکار نیست، چه کسی شأن و مرتبه سرور عالمیان حضرت صدیقه طاهره (س) که اولین فدایی راه ولایت بود را شناخته است؟

عبدالهی اظهار کرد: ممکن نیست بتوان از آن بانو که در مقام فرزندی و همسری صاحب برترین رفتار و کردار و در مرتبه مادری الگوی زندگی بشریت محسوب می‌شود. کلامی گفت که بیانگر عظمت خلقت او باشد.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در راه ولایت مجاهدت کرد و فدا شد و به فرزندان عظیم الشأن خویش آموخت، تنها راه سعادت پیروی از ولایت است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: مجاهدان راه حق و حقیقت، با تأسی از سیره و مسلک قدسی حضرت فاطمه (س) و پیروی از ولایت، جان فشانی می‌کنند و از مرگ در این راه هراسی ندارند.

عبدالهی در ادامه با ابراز همدردی با خانواده مجروحان و شهدای حادثه دلخراش و ناجوانمردانه گلزار شهدای کرمان افزود: در رذالت دشمن همین بس است که وقتی توان مقابله و ایستادگی با نظامیان را ندارند به زنان، کودکان و اشخاص غیر مسلح یورش برده و حمله ور می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با آرزوی علو درجات برای شهدای جبهه مقاومت، خاطر نشان کرد: انزجار وجدان‌های بیدار و دل سوخته و غرامت خون‌های به ناحق ریخته چنان آتشی در سرزمین‌های مستکبران روانه خواهد کرد که باذن باری تعالی پاسخ و انتقام سختی محسوب خواهد شد.

گفتنی است این مراسم در شامگاه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به منظور یادبود شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *