رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات قضایی ۵۰۰ نفر از مردم سمنان در سال روز میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی رسیدگی شد

15:02 - 13 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۷۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات قضایی ۵۰۰ نفر از مردم سمنان در سال روز میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان سمنان و مسئولان قضایی استان، در سال روز میلاد حضرت زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، درخواست‌های قضایی ۵۰۰ نفر از شهروندان استان را رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای جامه عمل پوشاندن به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر برپایی ملاقات مردمی در ایام پیش روی، به مسئولان قضایی سراسر استان دستور داده شد، گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم را باحضور در مساجد یا اماکن پرتردد پیگیری و انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی در شهرستان سمنان افزود: به همین منظور از روز گذشته در سراسر استان سمنان برنامه ملاقات مردمی به همت مسئولان قضایی در حال انجام است و صبح امروز به مدت ۲ ساعت در شهرستان سمنان گفت‌وگوی چهره به چهره با ۱۰۰ مراجعه کننده توسط اینجانب و با همراهی مسئولان قضایی مرکز استان در طبقه همکف دادگستری اتفاق افتاد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در حوزه‌های قضایی نیز مسئولان قضایی با ۴۰۰ مراجعه کننده گفت‌وگوی بدون واسطه انجام دادند و در مجموع تاکنون به مشکلات ۵۰۰ نفر رسیدگی و دستورات قانونی لازم صادر شد.

وی اظهار کرد: برنامه ملاقات مردمی و ارتباط بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استان سمنان به شمار می‌آید و همانند سنوات گذشته سعی می‌شود خدمت نتیجه بخش به مراجعین ارائه شود.

عبدالهی در خاتمه گفت: برنامه دیدار‌های عمومی در این روز‌ها در سراسر استان سمنان ادامه دارد و حتی ملاقات با زندانیان در دستور کار دادگستری کل استان سمنان است و نتایج اثر بخش حاصله منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *