رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان استان کرمانشاه با حضور در مسجد امیرالمومنین به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کرد

10:30 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۴۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان استان کرمانشاه با حضور در مسجد امیرالمومنین به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کرد
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم از طریق دیدار چهره به چهره با آن‌ها خبرداد.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا کریمی در حاشیه حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در مسجد امیرالمومنین محله دولت آباد کرمانشاه اظهارکرد: یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه قضایی دیدار‌های مستقیم با مردم به منظور حل مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها است.

وی افزود: دراین راستا، مسئولین دستگاه قضایی استان کرمانشاه در برنامه‌ای با حضور در محلات مختلف شهر کرمانشاه با محوریت مساجد با مردم این محلات دیدار داشته و پیگیر مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها می‌شوند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها، از نزدیک مشکلات حقوقی و قضایی مردم را مورد رصد قرار داده و برای رفع آن‌ها دستوراتی صادر می‌شود.

کریمی تاکید کرد: در صورتی هم که پرونده‌ای نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، آن را به واحد مربوطه ارجاع خواهیم داد تا در روند رسیدگی به آن تسریع ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌ای از سوی دستگاه قضایی کرمانشاه باعث اطمینان بیشتر مردم به دستگاه قضایی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و... خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *