رئیس کل دادگستری استان بوشهر: از دستگاه‌های متولی مقابل کننده با تغییر کاربری اراضی حمایت حقوقی و قضایی خواهد شد

12:06 - 07 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۷۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: از دستگاه‌های متولی مقابل کننده با تغییر کاربری اراضی حمایت حقوقی و قضایی خواهد شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت:دستگاه قضایی از دستگاه‌های متولی که در برخورد با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی ورود می‌کنند به طور جدی حمایت حقوقی و قضایی خواهد داشت.

خبرگزاری میزان- مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این سازمان حفظ حقوق بیت المال و صیانت از اراضی کشاورزی را مهم دانست و گفت: باید در مورد صیانت از اراضی و منابع طبیعی و کشاورزی تلاش بیشتری صورت گیرد که این امر می‌بایست با تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

مهر انگیز با اشاره به حفظ اراضی کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و اجرای احکام صادره در برخورد با متخلفان به عنوان دستگاه متولی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان از دستگاه‌های متولی که در برخورد با این قبیل تخلفات ورود می‌کنند به طور جدی حمایت حقوقی و قضایی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه با اشاره به صدور اسناد ملی افزود: در جهت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین‌خواری، لازم است کلیه اراضی کشاورزی و زراعی استان تعیین تکلیف و سند مالکیت رسمی و قانونی این اراضی صادر شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *