رئیس کل دادگستری استان بوشهر با خانواده زندانیان گناوه دیدار کرد

14:59 - 02 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۷۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با خانواده زندانیان گناوه دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان و شهرستان گناوه با خانواده زندانیان نیازمند در این شهرستان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ مهدی مهرانگیز به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری، مدیر کل زندان‌های استان بوشهر، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار شهرستان گناوه در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند در این شهرستان گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی است چرا که در این خانواده‌ها بعضا سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌برد که این امر باعث آسیب‌های بیشتری به این قشر و فرزندان آن‌ها می‌شود و نیازمند حمایت از سوی همه نهاد‌ها و خیرین هستند.

وی با اشاره به اینکه حمایت و بودن در کنار این خانواده‌ها موجب دلگرمی و دعای خیر آن‌ها می‌شود، اظهار کرد: در جریان این بازدید‌ها با ۳ خانواده زندانی دیدار شد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آن‌ها پرونده‌های زندانی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در صورت امکان کمک‌های قانونی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در این بازدید دستور رای باز یک زندانی صادر شد و مقرر شد در یکی از شرکت‌های این شهرستان مشغول به کار شود و درآمدی برای خانواده خود کسب کند.

گفتنی است در این دیدار‌ها رئیس کل دادگستری استان بوشهر و سایر مسئولان ضمن ابراز همدردی با این خانواده‌ها، بسته‌های معیشتی، کمک نقدی و غیرنقدی را به این خانواده‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *