مسئولان قضایی استان بوشهر به مشکلات اهالی روستای چاه پیر رسیدگی کردند

9:24 - 30 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۴۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان بوشهر به مشکلات اهالی روستای چاه پیر رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان بوشهر به مشکلات اهالی روستای چاه پیر شهرستان تنگستان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان-مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) روستای چاه پیر شهرستان تنگستان به درخواست‌ها و مطالبات اهالی این روستا رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر در جمع اهالی روستای چاه پیر حضور یافت و ضمن استماع مشکلات آن‌ها به درخواست‌ها و دغدغه‎های حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم صادر کرد.

مهر انگیز با حضور در این جمع به اهمیت تکریم مردم توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و هر چه برای مردم کار انجام دهیم باز هم کم است.

وی اضافه کرد: حضور مسئولین در بین مردم و ارتباط نزدیک با آن‌ها اثرات بسیار مثبتی به همراه دارد، زیرا علاوه بر شنیدن مشکلات، از پیشنهادات و انتقادات سازنده آن‌ها می‌توان در جهت ارتقا سطح عملکرد مجموعه خود بهره برد.

مهر انگیز به برخی از مسائل حقوقی مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت: یکی از این مسائل، مشکلات دعاوی مربوط به حوزه ثبتی و مالکیت مسکونی وکشاورزی بود که توصیه شد مالکین و کشاورزان در خصوص صدور اسناد رسمی زمین‌های مسکونی و کشاورزی خود اقدام کنند که این عمل علاوه بر حفظ موقعیت ومالکیت اراضی خود به صورت رسمی از تشکیل پرونده‌ها و آسیب‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: تعدادی از افراد نیز مطالباتی داشتند که در راستای احقاق حقوق عامه و موضوعات اجتماعی بود که به دادستان شهرستان تاکید می‌شود این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

مهر انگیز ادامه داد: حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال و رسیدگی به مطالبات مردم در دستور کار دادگستری استان بوشهر قرار دارد و مسئولین حوزه‌های قضایی استان آمادگی رسیدگی و ورود به این مسائل را دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با هم افزایی بیشتر و تعامل بهتر کلیه دستگا‌ها و نهاد‌ها و برنامه ریزی دقیق و اقدامات جهادی می‌توان مشکلات شهر‌ها و روستا‌های استان را حل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *