پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» منجر به آزادی ۲ محکوم به قصاص در شهرستان آمل شد

10:16 - 18 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۳۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» منجر به آزادی ۲ محکوم به قصاص در شهرستان آمل شد
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» و با تلاش‌های مستمر اعضاء و کارکنان شعب شورای حل اختلاف، ۲ محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم به زندگی بازگشتند.

خبرگزاری میزان -  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی از سوی مرکز حل اختلاف، نظیر؛ پویش‌های مناسبتی منتهی به تحقق مصالحه در پرونده‌های متعدد و نهایتاً آزادی زندانیان، از مهم‌ترین دستاوردهای اعضای شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عفو و گذشت، از اقدام انسان‌دوستانه‌ی خانواده‌ی آن مرحوم که با گذشت و اعلام رضایت، زمینه‌ی توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه را فراهم آوردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد این سنت حسنه، در همه‌ی پرونده‌ها تسری یابد.

وی ادامه داد: در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» و با تلاش‌های مستمر اعضاء و کارکنان شعبه‌ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر در زندان و پیگیری‌های مداوم دادستان عمومی و انقلاب و مسئولین زحمتکش زندان آمل و نیز همکاری و مساعدت خیرین آملی، گذشت و رضایت اولیای دم اخذ شده و به همین لحاظ، دو محکوم به قصاص نفس که از سال ۱۳۹۶ تاکنون، در زندان بسر می‌بردند رهایی یافتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *