بازرس سابق پلیس انگلیس به آزار جنسی ۱۸ نفر متهم شد

15:37 - 16 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۱۸۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بازرس سابق پلیس انگلیس به آزار جنسی ۱۸ نفر متهم شد
یک بازرس سابق پلیس انگلیس به آزار جنسی ۱۸ نفر و حدود ۳۰ فقره سوءرفتار جنسی متهم شده است.

خبرگزاری میزان - یک بازرس سابق پلیس انگلیس به اتهام ارتکاب جرایم جنسی علیه ۱۸ نفر در دادگاه حاضر شد.

به گزارش گاردین، برخی از افرادی که از سوی این بازرس سابق هدف آزار جنسی قرار گرفته‌اند، نوجوانان بوده‌اند و برخی تنها ۱۷ سال داشته‌اند.

جرارد هاچینگز، اهل همپشایر، با ۲۹ فقره اتهام از جمله اتهام تجاوزات ناشایست، وادار کردن یک فرد به فعالیت جنسی و سوءرفتار در یک دفتر دولتی مواجه است.

هاچینگز ۶۴ ساله تنها برای تایید نام، آدرس و تاریخ تولدش در جلسه مقدماتی دادگاه ساوت‌همپتون صحبت کرد.

گرینفیلد، قاضی منطقه‌ای، پرونده را برای رسیدگی به دادگاه سلطنتی ساوت‌همپتون در ماه ژانویه آینده فرستاده و تا آن زمان هاچینگز را با وثیقه بدون قیدوشرط آزاد کرد.

به گفته پلیس همپشایر، شاکیان در زمان وقوع جرایم، بین ۱۷ تا ۳۱ سال سن داشتند.

پلیس با تایید این اتهامات گفت: جرم‌های ادعا شده بین سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۷ در ادارات مختلف پلیس در سراسر منطقه پلیس همپشایر، جایی که هاچینگز به عنوان بازرس کار می‌کرد، رخ داد.

 او پلیس انگلیس را در سال ۲۰۰۷ ترک کرده و تیم عملیات در سال ۲۰۲۱ تحقیقات خود را در پی گزارش‌هایی در مورد این تخلفات ادعایی آغاز کرد.

اتهامات آزار جنسی علیه این بازرس سابق پلیس انگلیس در حالی مطرح می‌شود که یک روزنامه انگلیسی فاش کرده که از هر ۴ دلیلی که برای اخراج افسران پلیس به دلیل جرایم جدی در سال گذشته ارائه شده، یک دلیل، تخلفات جنسی بوده است.

روزنامه «بایلاین تایمز»، ضمن انتشار این آمار گزارش داد که تعداد شکایات در مورد جرایم جدی از سوی افسران پلیس انگلیس به رکورد بالایی رسیده است.

بایلاین تایمز دریافت وقتی تمام جرایم جنسی فهرست‎شده به عنوان «مقوله‌های اخراج» (از جمله جرائمی مانند سوءاستفاده از موقعیت برای اهداف جنسی و تجاوز) با هم جمع می‌شود، به ۱۱۵ مورد یا ۲۲ درصد از همه دلایل ذکر شده می‌رسد.

طی سال‌های اخیر پلیس انگلیس با بحران رسوایی‌های جنسی متعدد دست و پنجه نرم می‌کند و افسران بسیاری به آزار و خشونت جنسی متهم شده‌اند.

تنها در یک پرونده، دیوید کریک، یکی دیگر از افسران پلیس، پس از آزار و تجاوز جنسی و ایجاد «جرایم غیرقابل جبران» بر روی حداقل ۱۲ زن، به حبس ابد محکوم شد و در نهایت به ۸۵ جرم سنگین از جمله ۴۸ تجاوز متهم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *