مرگ ۴۳ نفر در زندان‌های لس‌آنجلس

10:46 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۹۵۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
مرگ ۴۳ نفر در زندان‌های لس‌آنجلس
شمار افرادی که طی سال جاری میلادی تاکنون در زندان‌های لس‌آنجلس جان خود را از دست داده‌اند به ۴۳ نفر افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان - گزارش رسانه‎های آمریکایی نشان می‎دهد که یک نفر دیگر در زندان‌های شهر لس‌آنجلس جان خود را از دست داده است. با مرگ فرد مذکور تعداد کل مرگ افراد تحت بازداشت این سیستم در سال جاری میلادی به ۴۳ نفر رسیده است.

این آمار به‌طور میانگین معادل یک مرگ در هر هفته است.

اقلیت‌ها عمده موارد مرگ در زندان‌های لس‌آنجلس

از میان افرادی که در سال جاری میلادی در زندان‌های شهرستان لس‌آنجلس جان باختند، ۲۹ درصد سیاه‌پوست بودند و ۵۰ درصد از سوی اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان اسپانیایی‌تبار شناسایی شدند.

بیشتر کسانی که جان خود را از دست داده‌اند - ۲۵ نفر از ۴۳ نفر - در بازداشت پیش از محاکمه قرار داشتند، بسیاری از آن‌ها به دلیل اینکه توانایی پرداخت وثیقه را نداشتند.

 

مرگ ۴۳ نفر در زندان‌های لس‌آنجلس طی سال ۲۰۲۳

 

نخستین گام مهم برای جلوگیری از مرگ بیشتر در زندان، زندانی کردن کمتر افراد است؛ با کاهش جمعیت زندان‌ها، لس‌آنجلس می‌تواند شروع به رسیدگی به حادترین مسائلی کند که زندگی افراد زندانی را تهدید می‌کند، همچنین باید کاهش وظایف کارکنان زندان را آغاز کند.

یک مطالعه از سوی موسسه «رند» نشان داد حدود ۶۱ درصد از افرادی که در زندان‌های لس‌آنجلس با شرایط سلامت روان نگهداری می‌شوند، گزینه مناسبی برای انحراف به جایگزین‌های موجود برای حبس هستند.

فراتر از گام بعدی فوری برای کاهش جمعیت زندان از طریق خدمات قوی‌تر مبتنی بر جامعه، لس‌آنجلس همچنین باید برای رسیدگی به شرایط کاملا نامناسب پیش روی افرادی که در بازداشت باقی می‌مانند، تلاش کند.

خدمات بهداشتی و روانی ناموفق و کارکنان ناکافی احتمالا در میزان مرگ و میر در بازداشت نقش دارند. 

این شهر می‌تواند با کاهش جمعیت زندان و پر کردن موقعیت‌های پشتیبان برای ارائه‌دهندگان مراقبت به منظور کمک به کاهش بحران کارکنان، به تعهد اصلی خود برای جلوگیری از مرگ‌های بیشتر عمل کند.

استفاده فراوان از زندان، لس‌آنجلس را امن‌تر نکرد

تحقیقات نشان می‌دهد حتی ۲۴ ساعت زندان آنقدر بی‌ثبات‌کننده است که احتمال ارتباط بیشتر با سیستم زندان را افزایش می‌دهد.

 

مرگ ۴۳ نفر در زندان‌های لس‌آنجلس طی سال ۲۰۲۳

احتمال افزایش مرگ زندانیان

فعالان حامی زندانیان، می‌گویند که تعداد موارد مرگ در زندان‌های لس‌آنجلس احتمالا افزایش خواهد یافت؛ به دلیل ازدحام بیش از حد، خدمات ناکافی، نبود سرمایه‌گذاری در جایگزین‌های حبس و فرهنگ معافیت از مجازات در میان ادارات پلیس، زندان‌های این شهر به‌گونه‌ای راه‌اندازی شده‌اند که زندگی مادام‌العمر را طلب کنند.

تغییر هر یک از این عوامل و جلوگیری از مرگ بیشتر، به اقدام هیئت نظارت منطقه و اداره پلیس بستگی دارد.

با توجه به اینکه سیستم زندان لس‌آنجلس بزرگترین ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشت روان در کشور است و سیستم حقوقی کیفری به نقطه اصلی مداخله برای افراد دارای نیاز‌های بهداشت روان تبدیل شده، این تعداد مرگ بسیار شوک‌برانگیز است و پرسش‎هایی را درباره نحوه ارائه مراقبت‌های بهداشتی برای زندانیان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *