رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: همه باید به دنبال تحقق مطالبات عمومی باشیم

14:08 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۴۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: همه باید به دنبال تحقق مطالبات عمومی باشیم
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق مطالبات عمومی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دیدار با جمعی از نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق مطالبات عمومی و نقش مؤثر نمایندگان در زمینه تحقق عدالت اجتماعی تأکید کرد.

وی با اشاره به بیانات آیت الله شهید مدرس و حضرت امام خمینی (ره) در خصوص عدم جدایی دین از سیاست افزود: علاوه بر اینکه بین دین و سیاست پیوند و ارتباط وثیق وجود و قلمرو دین شامل مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌شود؛ حضور مردم در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک وظیفه و تکلیف دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: دستگاه قضایی نیازمند همکاری بین کلیه دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های اجتماعی و مردمی بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده تا بتواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و تحقق عدالت اجتماعی موفق باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود جمع زیادی از سهامداران در شرکت‌های مختلف؛ بر توجه به مطالبات به حق این سهامداران که با صبر و حوصله خواسته خود را مطرح کرده اند تأکید کرد.

در این دیدار نمایندگان محترم حاضر در جلسه ضمن تقدیر از اقدامات اخیر دستگاه قضایی استان در دفاع از حقوق عامه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه مسائل مختلف پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *