هیئت ارزیابی ستاد محاکم تهران از چهار مجتمع قضایی بازدید کرد

10:56 - 11 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۹۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هیئت ارزیابی ستاد محاکم تهران از چهار مجتمع قضایی بازدید کرد
هیئت ارزیابی ستاد محاکم تهران ،در راستای منویات رئیس قوه قضاییه و تدابیر رئیس کل دادگستری استان تهران، با دستور ربیع‌اله قربانی از چهار مجتمع قضایی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- هیئت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با توجه به برنامه ارزیابی مستمر از مجتمع‌های قضایی با دستور ربیع‌اله قربانی، رئیس کل محاکم تهران در قالب تیم‌های تخصصی از چهار مجتمع قضایی شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید صدر و کارکنان دولت بازدید و ارزیابی به‌عمل آوردند.

در این ارزیابی چهار روزه که به سرپرستی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد، به تفکیک و با برنامه‌ریزی انجام شده، همه شعب و ساختمان این مجتمع‌های قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی بصورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

هیئت ارزیابی ستاد محاکم تهران از چهار مجتمع قضایی بازدید کرد

در این برنامه‌ها، معاونین قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، مدیر دفترکل محاکم و کارشناسان به بررسی و ازریابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های همکاران قضایی و اداری در سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده‌های جاری و مختومه شعب، امور اداری کارکنان، امور فرهنگی و مشکلات فیزیکی ساختمان این مجتمع‌ها پرداختند.

معاونین قضایی رئیس کل محاکم در حاشیه این بازدید‌ها با همکاران و مراجعین به این مجتمع‌ها دیدار کردند و ضمن گفت‌وگو چهره به چهره با آن‌ها دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: محاکم تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *