ایمن‌سازی ۷ محور مواصلاتی حادثه‌خیز آذربایجان‌ غربی در دستور کار قرار گرفت

11:09 - 06 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۵۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ایمن‌سازی ۷ محور مواصلاتی حادثه‌خیز آذربایجان‌ غربی در دستور کار قرار گرفت
دهمین جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان با بررسی موضوع تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی حادثه‌خیز استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی دهمین جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان گفت: یکی از موضوعات و مشکلات مهم استان تصادفات درون شهری و برون شهری جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی حادثه خیز استان است که می‌بایست تدابیر کاربردی و عملی درباره آن‌ها اتخاذ شود.

وی افزود، تصادفات و حوادث ناگوار به علل مختلف باید تدبیر شوند و به حداقل‌ترین میزان خود برسند و از وقوع این حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد، شورای دستگاه‌های نظارتی در جهت کمک به مدیران برای تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز اقدامات فوری را در دستور کار خود قرار داده است تا ۷ محور مواصلاتی حادثه خیز استان را اصلاح و ایمن‌سازی مناسب کنند.

عتباتی افزود، یکی از این محور‌ها جاده دریا به سمت شهر جدید گلمان است که امروز مصوب شد ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، روشنایی آن تامین شود و در خصوص گردنه قوشچی هم تاکید به اجرای نیوجرسی در وسط جاده شد و همچنین اصلاح وایمن سازی بلوار بسیج و بلوار شهید فعال در مرکز استان و جاده ماکو از سه راه ایواغلو تا منطقه آزاد ماکو و قسمتی از جاده تکاب و جاده مرز رازی خوی هم مصوباتی بودند که به موجب آن‌ها باید اقدامات فوری در مورد اصلاح و ایمن‌سازی آن‌ها آغاز شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: با مساعدت‌های قضایی و نظارتی به مدیران استانی فرصت مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم شریف استنان وجود دارد که امید است نهایت بهره را مدیران استانی ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *