رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مشکلات حقوقی ۶۴ نفر از مردم در مصلای حضرت بقیه الله شهرستان تکاب رسیدگی کرد

18:05 - 03 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۱۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مشکلات حقوقی ۶۴ نفر از مردم در مصلای حضرت بقیه الله شهرستان تکاب رسیدگی کرد
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه رئیس دادگستری و دادستان و قضات دادگستری شهرستان تکاب در ظهر روز جمعه سوم آذر ماه با حضور در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان به مشکلات حقوقی مردم رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه رئیس دادگستری و دادستان و قضات دادگستری شهرستان تکاب در ظهر روز جمعه سوم آذر ماه با حضور در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان ضمن اقامه نماز جمعه در کنار مردم با بیش از ۶۴ نفر از مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی در حاشیه این دیدار مردمی گفت مسولین قضایی استان هر جمعه در مرکز استان در محل دفتر دائمی دادگستری استان در مصلای امام خمینی ارومیه با مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند و این هفته این برنامه علاوه بر مرکز استان در شهرستان تکاب هم برگزار شد.

عتباتی افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های دائمی و مستمر دادگستری استان ارتباط با مردم و دیدار با آن‌ها و استماع مشکلات و مسائل آن‌ها و تلاش برای مرتفع کردن آن‌ها ست و ضمن دیدار‌های مستمر هر هفته در دادگستری این دیدار‌ها در مسجد و مصلا‌ها هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *