رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تفاهم‌نامه همکاری هلال احمر و دادگستری آذربایجان غربی امضا شد

14:29 - 07 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۷۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تفاهم‌نامه همکاری هلال احمر و دادگستری آذربایجان غربی امضا شد
تفاهم‌نامه و اقدام مشترک بین دادگستری و هلال احمر استان آذربایجان غربی که بیشتر جنبه آموزشی دارد، به امضای مدیران هر دو مجموعه رسید.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه و اقدام مشترک بین دادگستری و هلال احمر استان آذربایجان غربی با تقدیر از زحمات مجموعه هلال احمر در نجات جان انسان‌ها گفت: وجه مشترک هلال احمر و دادگستری گره‌گشایی از مشکلات و دستگیری از مردم است. هلال احمر ظرفیت بالایی برای خدمت و نقش آفرینی در جامعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه به تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر کشور و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: باید این تفاهم‌نامه در سطح استان هم اجرایی شود که یقیناً می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرایم و ارائه آموزش‌های لازم در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت باشد.

عتباتی تاکید کرد: توجه هلال احمر به زندانیان و خانواده آن‌ها حائز اهمیت است، چراکه قشری نیازمند کمک هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه صیانت از اموال هلال احمر که در واقع بیت‌المال و امانت هستند را مورد تاکید قرار دارد و گفت: دادگستری استان از اقدامات قانونی هلال احمر حمایت می‌کند.

محبوبی رئیس هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات هلال احمر از رئیس کل دادگستری استان به دلیل مساعدت‌ها و کمک‌های وی به هلال احمر برای  انجام مطلوب وظایف خود  تقدیر کرد و گفت: در تامین برخی اقلام مورد نیاز هلال احمر، دادگستری استان می‌تواند با استفاده از ظرفیت قانونی مجازات‌های جایگزین حبس کمک شایانی کند.

 در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین هلال احمر و دادگستری آذربایجان غربی که بیشتر جنبه آموزشی دارد به امضای مدیران هر دو مجموعه رسید.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *