رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‎وگو|

سردار احمدی‌مقدم: پیامد‌های بیشتری از عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها در راه است

7:30 - 06 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۲۱۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سردار احمدی‌مقدم: پیامد‌های بیشتری از عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها در راه است
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول بین‌المللی حاکم بر جنگ پایبند نیست، گفت که عملیات طوفان الاقصی شکست‌های بسیاری را برای صهیونیست‌ها به همراه دارد.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان ضمن اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی، گفت: اهمیت عملیات طوفان الاقصی اظهر من الشمس است چراکه این یک عملیات بی‌سابقه و بی‌نظیر است که از سوی یک گروه کوچک و در محاصره صورت گرفت.

سردار احمدی‎‎مقدم، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس تاکنون سابقه نداشته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها باورناپذیر بود، بیان کرد: شکست نظامی، اطلاعاتی، فنی و حتی شکست رسانه‌ای و سیاسی، همه پیامد‌های این عملیات برای رژیم صهیونیستی است.

سردار احمدی‌ مقدم، افزود: آنچه که ما بعد از این شاهد آن خواهیم بود، پیامد‌های بیشتری از عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی در راه است؛ این عملیات از این پس طوفان بیشتری به‎پا می‌کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و جامعه اشغالگر صهیونیست ناآرامی‌های زیادی را خواهد دید که اکنون در زیر سایه جنگ تلاش بر پنهان کردن آن دارند، عنوان کرد: بعد از جنگ قطعا دامنه اختلافات در درون این رژیم به شدت تشدید خواهد شد، احساس ناامنی، شکست‌پذیری و زوال‌پذیری، مشکلات سیاسی و اقتصادی و همه مشکلات دیگر بعد از این جنگ بیشتر خود را نشان خواهند داد.

سردار احمدی‎مقدم همچنین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون هیچگاه پایبند به مقررات بین‌المللی نبوده است، به‎راحتی قطعنامه‌های شورای امنیت را هم رد می‌کند و مدعی است که این قطعنامه‌ها را قبول ندارد؛ این رژیم هیچکدام از پروتکل‌های بین‌المللی حاکم به جنگ را رعایت نمی‌کند.  

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی آوارگان را هدف قرار می‌دهد، بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد، نهاد‌های مربوط به سازمان ملل را هدف قرار می‌دهد، بیمارستان‌ها و اماکن حفاظت شده را هدف قرار می‌دهد، کودکان و افراد بیگناه را هدف قرار می‌دهد و به هیچ یک از قواعد جنگی نیز پایبند نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی، گفت: حمایت بی‌دریغ غربی‌ها و به‌ویژه آمریکا البته برای کسانی که حقایق را می‌دانند، تعجب‌آور نیست، اما اکنون حتی برای ملت‌های خودشان هم این حمایت‌ها تعجب برانگیز شد؛ رویکرد دوگانه کشور‌هایی که حقوق بشر، آزادی بیان و دموکراسی شعار آن‌ها بود به‌خوبی آشکار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: احمدی مقدم غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *