آیین گرامیداشت رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین برگزار شد

13:14 - 30 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۵۹۴
آیین گرامیداشت رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین برگزار شد
آیین گرامیداشت رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین که در غزه به شهادت رسید، با حضور مقام‎ها و شخصیت‎های داخلی و فلسطینی در دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - آیین گرامیداشت شهید «احمد بحر»، رئیس موقت مجلس قانون‎گذاری فلسطین و از مقام‎های برجسته حماس که در جریان بمباران گسترده نوار غزه و منزل وی به شهادت رسید، روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان، برگزار شد.

«احمد بحر» روز ۲۶ آبان در پی بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسید.

آیین گرامیداشت این مقام ارشد حماس به میزبانی دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران برگزار شد.

در این مراسم شماری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقام‎های وزارت امور خارجه و جمع زیادی از شخصیت‎های سیاسی و فعالان حوزه فلسطین شرکت کردند.

«احمد بحر» با آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی حاضر به ترک غزه نشد و در پی هدف قرار گرفتن منزل وی از سوی رژیم صهیونیستی، به شهادت رسید.

«ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد بحر»، نایب‌رئیس و رئیس موقت مجلس قانون‌گذاری فلسطین، این ضایعه را به فرماندهی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، ملت فلسطین و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه‌ای ضمن معرفی «احمد بحر»، رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین، شهادت وی را به دست دژخیمان صهیونیستی، به خانواده وی و آحاد ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: احمد بحر فلسطین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *