گفت‎وگو|

پیامدهای عملیات طوفان الاقصی برای نظم جهانی

7:30 - 05 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۶۳۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پیامدهای عملیات طوفان الاقصی برای نظم جهانی
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، عملیات طوفان الاقصی را آغاز دوران جدیدی از نظم جهانی توصیف کرد و گفت که رژیم صهیونیستی روبه نابودی است.

سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان ضمن تشریح اهمیت عملیات طوفان الاقصی، گفت: عملیات طوفان الاقصی پایان‎دهنده نظم باقی‎مانده و موروثی از جنگ جهانی دوم است و مژده جهان جدید بر محور عدالت‌خواهی است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی دنیایی جدید را شکل می‌دهد، اظهار کرد: در اروپا و در لندن، مردم مبدا تظاهرات شده‌اند و ۶۰۰ هزار نفر در قلب لندن به سمت سفارت آمریکا حرکت کردند و قلب استکبار و نظام باقی‎مانده از جنگ جهانی دوم را نشانه رفتند.

وی با تاکید بر اینکه توده‌های ملت‌ها در غرب آگاه شده‎اند، بیان کرد: انسان‌ها با هر دین و ایدئولوژی بر محور عدالت‌خواهی در یک جبهه جدید قرار می‌گیرند.

ابطحی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی سراسر معجزه است، عنوان کرد: هنوز آغاز دمیدن آثار و برکات این عملیات است و به‌زودی تمام جهان تحت تاثیر این عملیات به سمت جهان جدید تغییر روش خواهد داد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درباره پیامد‌های عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا و غرب سعی می‌کنند رژیم صهیونیستی را حفظ کنند اما چیز دیگری از این رژیم باقی نمانده است.

این کارشناس مسائل فلسطین در بخشی دیگر درباره شخصیت شهید احمد بحر، نایب‌رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس، اظهار کرد: شهید احمد بحر از فرزندان راستین و صادق ملت فلسطین بود که از آغاز نوجوانی به مبارزات ملت فلسطین پیوست، سختی‌های بسیاری را در این مسیر تحمل کرد و در همه مراحل یار و حامی صادق ملت فلسطین، آرمان مقدس ملتش و انسان‌های عدالت‌خواه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید بحر در آغاز عملیات طوفان الاقصی فرصت داشت به مصر برود و یا در جای دیگری مستقر شود، اما تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک ملت خود نشد، بیان کرد: این شهید حاضر به کوچ به جنوب غزه نشد و بعد از چند روز جراحت، به مقام شهادت نائل شود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه در پایان، گفت: هر شهادتی عزم ملت فلسطین را جزم‌تر و قدرتش را بیشتر کرده و تا پیروزی نهایی این ملت را با اراده در میدان نگه خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *