رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری سمنان: شهروندان مهدیشهر برای تعیین‌تکلیف وسایل‌نقلیه توقیفی اقدام کنند

14:01 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۶۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: شهروندان مهدیشهر برای تعیین‌تکلیف وسایل‌نقلیه توقیفی اقدام کنند
رئیس کل دادگستری استان سمنان از فراخوان به شهروندان مهدیشهر برای تعیین‌تکلیف وسایل‌نقلیه توقیفی در پارکینگ شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان-  رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه حضور در بین اقشار مختلف مردم و گفت‌وگوی بدون واسطه با شهروندان سراسر استان، این مرحله همراه دادستان مرکز استان و برخی از معاونان دادگستری و مسئولان قضایی مهدیشهر، در جمع شهروندان مهدیشهری در حسینیه المهدی (عج) حاضر و از نزدیک شنوای درخواست‌های مراجعین بوده و در جهت رفع مشکلات و موانع مطرح شده دستورات قانونی را صادر کرد.

محمدجعفر عبدالهی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تکریم مراجعین و پاسخ‌دهی مناسب به مردم گفت: جهت انسجام و تحکیم ارتباط با مردم به تمامی مسئولان قضایی سراسر استان سمنان ابلاغ شده است تا علاوه بر روز‌های ملاقات مردمی هرهفته، دیدار چهره به چهره با مردم را در بیرون از مراجع قضایی و در اماکن مختلف ادامه دهند.

 وی تاکید کرد: مسئولان قضایی استان سمنان نباید از برکات ارزشمند حضور در بین اقشار مختلف مردم و استماع مشکلات و دغدغه‌ها و تلاش برای مرتفع کردن قانونی مسائل مراجعین غافل شوند. افتخار دستگاه قضایی حفظ و استمرار ارتباط نتیجه بخش با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: وقتی مسئول قضایی در بین مردم حاضر می‌شود باید قول و وعده‌های نتیجه بخش دهد و برای باور‌ها و اعتماد شهروندان ارزش و اهمیت قائل شود.

عبدالهی در ادامه با اشاره به برخی از درخواست‌های مراجعین گفت: ارتقای تشکیلات دادگستری شهرستان مهدیشهر، اعمال ماده ۴۷۷، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اعطای ارفاقات قانونی اعم ازمرخصی و رأی باز، سکونت مقامات قضایی در شهرستان از مهمترین مطالبات مردم بود.

وی عنوان کرد: جهت افزایش سطح امنیت و اعتماد مردم به دستگاه قضایی استان، به مسئولان حوزه‌های قضایی تکلیف شده است، در شهر‌های دارای مسئولیت سکونت داشته و در انتصاب جدید رئیس دادگستری مهدیشهر این مهم اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با فراخوان شهروندان مهدیشهر برای تعیین‌تکلیف وسایل‌نقلیه توقیفی در پارکینگ شهرستان افزود: مطابق مفاد مصرح دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، چنانچه از مدت نگهداری خودرو یا موتورسیکلتی بیش از مهلت مقرر گذشته باشد و مالک و متصرف قانونی اقدامی نکند، دادگاه اصل ۴۹ قانون در مورد وسیله نقلیه موصوف تعیین تکلیف خواهدکرد.

 عبدالهی تاکید کرد: شهروندان سراسر استان سمنان چنانچه وسیله‌نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان دارند و تاکنون برای رفع توقیف اقدام نکردند، هرچه زودتر به پلیس‌های راهور در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *