رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجمع کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی فردا برگزار می‌شود

13:51 - 21 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۰۱۳
تجمع کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی فردا برگزار می‌شود
تجمع سراسری کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در غزه، فردا و به صورت سراسری و در تهران در بیمارستان لقمان حکیم برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، این تجمع با محوریت ریاست و معاونت فرهنگی بیمارستان‌ها و با همراهی معاونت‌های درمان و فرهنگی و دانشجویی و همچنین بسیج جامعه پزشکی ساعت ۱۱ صبح دوشنبه ۲۲ آبان ماه با رعایت ادامه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین بیمارستانها، برگزار می‌شود.

متاسفانه در ادامه جنایات رژیم ظالم صهیونیستی بیمارستان شفا که مامن مددجویان و بیماران و همچنین افراد غیرنظامی، کودکان و نوزادان و پناهجویان بوده است مورد تعرض و حمله بی رحمانه قرار گرفته و منجر به شهید و مجروح شدن تعدادزیادی از مردم مظلوم غزه شده است.

در چند روز گذشته جنایات بی سابقه نظامیان این رژیم جعلی و کودک کش، بر بیمارستان ها، کادر درمانی و آمبولانس‌ها تمرکز یافته که این بر خلاف تمامی تعهدات بین المللی و انسانی حتی در عرصه جنگ می‌باشد. گزارشگران بین المللی از کشته شدن نزدیک به دویست نفر از کادر درمانی و هدف قرار گرفته شدن ده‌ها آمبولانس خبر می‌دهند.

متاسفانه بیمارستان‌های شفا، نصر، رنتیسی، قدس و اندونزی برای ارتش وحشی و جنایت پیشه اسرائیلی به اهداف نظامی تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *