تامین اجتماعی ۲۵۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کرد

12:36 - 18 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۵۷۰
تامین اجتماعی ۲۵۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کرد
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام کرد: ۲۵۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با همکاری سازمان‌های برنامه و بودجه و هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش سازمان تامین اجتماعی، مهدی اسلامی روز پنجشنبه با اشاره به تغییر سازوکار سهم پرداخت یارانه دارو در طرح دارویار اظهار داشت: باید مبلغی در حدود سه هزار میلیارد تومان بابت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی از محل طرح دارویار، به طور مستقیم توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب این داروخانه‌ها واریز می‌شد که تاکنون مبلغ یادشده پرداخت شده است.

وی افزود: بخش باقی‌مانده این مطالبات، به سبب کامل نبودن اطلاعات برخی داروخانه‌های طرف قرارداد هنوز واریز نشده که از داروخانه‌ها خواسته‌ایم برای تکمیل اطلاعات از جمله اطلاعات حساب بانکی داروخانه‌ها شامل شماره حساب بانکی و شماره شبا که باید با اطلاعات مالک پروانه داروخانه و شناسه ملی مطابقت داشته باشد، هرچه سریع‌تر به مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها مراجعه کنند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: قسمتی از مطالبات این داروخانه‌ها مربوط به مطالبات یک تا دو ماه از محل سهم دارویی سازمان تأمین‌‍‌اجتماعی نیز به زودی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *