علیقارداشی: به دنبال کسب سهمیه تیمی تنیس روی میز المپیک هستیم

9:41 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۳۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
علیقارداشی: به دنبال کسب سهمیه تیمی تنیس روی میز المپیک هستیم
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به عملکردی که در هانگژو داشتیم، امیدواریم بتوانیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم.

خبرگزاری میزان - مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره وضعیت تیم ملی تنیس روی میز ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: انتهای بهمن‌ماه، مسابقات انتخابی المپیک در بوسان کره‌جنوبی را در پیش داریم. ما در بخش مردان در ۷ دوره و در بخش زنان ۲ دوره موفق شدیم سهمیه بازی‌های المپیک را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که در سهمیه‌های المپیک وجود داشته، این است که هنوز نتوانسته‌ایم سهمیه تیمی تنیس روی میز را به دست بیاوریم. با توجه به عملکردی که در هانگژو داشتیم، امیدواریم بتوانیم سهمیه تیمی المپیک را هم بگیریم. امسال خیلی امیدواریم باتوجه به آمادگی بچه‌ها، ۲ سهمیه مردان و یک سهمیه زنان را بگیریم. این بالاترین رکورد ما در بخش انفرادی است و امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران با اشاره به برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: ما ۲۴ بهمن به سمت بوسان می‌رویم و ۲۷ بهمن مسابقات آغاز می‌شود و امیدوار هستیم اگر فدراسیون همین روند را داشته باشد، در بخش تیمی مردان سهمیه بگیریم. در بخش زنان انفرادی ما در ریو و لندن ۲ بار موفق شدیم کسب سهمیه کنیم و امیدوارم در این دوره از رقابت‌ها هم موفق به دریافت سهمیه مسابقات شویم.

علی‌قارداشی در پایان با تشکر از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بابت افزایش بودجه و حمایت‌هایی که صورت گرفته است، گفت: با کمک‌هایی که صورت گرفته است و افزایش بودجه‌ای که برای این رشته ورزشی داشتیم، امیدوارم هستیم که بتوانیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس سهمیه‌های خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *