رئیس کل دادگستری استان یزد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گلوگاه نخست ارتباط مردم با قوه قضاییه هستند

14:41 - 01 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۷۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گلوگاه نخست ارتباط مردم با قوه قضاییه هستند
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بر تسهیل و تسریع خدمات قضایی به مردم تأکید شده است که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تسهیل‌کننده خدمات و نخستین حلقه و گلوگاه ارتباط مردم و قوه قضاییه به شمار می‌آیند.

خبرگزاری میزان_ غلامعلی دهشیری در نشست با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان یزد اظهار کرد: برخورد مناسب و ایجاد ذهنیت مطلوب از دستگاه قضایی در میان مردم از مهم‌ترین وظایف دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان اولین سنگر ارتباطی مردم و دستگاه قضایی است.

وی افزود: هرگونه برخورد خوب و یا بد با مردم در این دفاتر ذهنیت مراجعین به دادگستری را شکل می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزایش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی را چالش مهم قوه قضاییه دانست و تصریح کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید از تشکیل پرونده‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

وی ارشاد و معاضدت قضایی و سوق مسیر پرونده‌ها به سمت صلح و سازش را خواستار شد و ابراز کرد: بسیاری از دعاوی را می‌توان با راهنمایی اولیه حل و فصل و از تشکیل بسیاری از پرونده‌های قضایی پیشگیری کرد.

دهشیری در بخش اول سخنان خود پیروزی محور مقاومت در غزه و کرانه باختری را تبریک گفت و عنوان کرد: پیروزی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به شوک عظیمی فرو برد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: اتفاقات این روز‌های اخیر، پیروزی‌های رزمندگان اسلام و شکست‌های مفتضحانه ارتش اسرائیل بار دیگر به دول مرتجع منطقه هشدار داد که روی اسب بازنده قمار نکنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *