ساماندهی ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی در محلات جنوبی کلانشهر تهران

14:07 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۷۱۴
ساماندهی ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی در محلات جنوبی کلانشهر تهران
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح کلونی‌های آسیب‌زای شهر تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: پیش از اجرای طرح، اقدامات کارشناسی برای شناسایی کلونی‌های تجمع معتادان متجاهر در محلات جنوب پایتخت صورت گرفته بود.

وی افزود: از ۱۳۶ کلونی شناسایی شده در شهر تهران ۶ کلونی مختص منطقه ۲۰ تهران بود که با اجرای این طرح در این نقاط، ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی مورد ساماندهی قرار گرفتند.

احمدی صدر ادامه داد: در قالب کلونی‌های مورد اجرای طرح سایر نقاط شامل خیابان فدائیان اسلام، اطراف حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان نماز، شهرک ۱۳ آبان، محور جنوبی خیابان شهید رجایی، بلوار مدرس، بوستان‌های زارع و دختران این طرح به مدت نیم روز به اجرا در آمده است.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان شد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر به شکل مداوم در مناطق گوناگون شهر تهران به اجرا در خواهد آمد و در فصل پاییز به شکل ویژه‌تر این طرح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *