رئیس کل دادگستری استان یزد: پیشگیری از فساد در نظام اداری نیازمند آگاهی‌بخشی است

14:29 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۷۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد: پیشگیری از فساد در نظام اداری نیازمند آگاهی‌بخشی است
رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر پیشگیری از فساد در نظام اداری گفت: پیشگیری از وقوع جرم و فساد در نظام اداری و اجرایی نیازمند داشتن برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی است.

خبرگزاری میزان_ غلامعلی دهشیری در جلسه شورای قضایی استان ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی تقدیر از زحمات مجموعه کارکنان اداره کل بازرسی استان یزد بیان کرد: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات، پیشگیری از جرم و فساد در نظام اداری و اجرایی کشور و تلاش در جهت حاکمیت قانون در انجام مأموریت‌ها و وظایف در ادارات از رسالت‌های مهم سازمان بازرسی طبق اصل ۱۷۴ قانون اساسی است.

وی آسیب شناسی جرایم و تخلفات شکل گرفته در نظام اداری را خواستار شد و گفت: باید با ریشه‌یابی تخلفات و جرایم شکل گرفته و انجام کار تحقیقی و علمی به سمتی حرکت کرد تا زمینه‌های شکل‌گیری فساد به حداقل برسد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ارائه هشدار و اتخاذ رویکرد آموزشی و آگاهی‌بخشی از سوی مدیریت جدید اداره کل بازرسی استان یزد را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: اتخاذ رویکرد آموزشی یعنی میل برنامه‌ای برای مچ‌گیری از مدیران وجود نداشته بلکه اهتمام بر پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرم و فساد در نظام اداری است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *