دادستان همدان مشکلات اهالی شهرک ولیعصر را بررسی کرد

9:09 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۲۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان مشکلات اهالی شهرک ولیعصر را بررسی کرد
دادستان همدان با حضور در جمع اهالی شهرک ولیعصر پای درد و دلشان نشست و دستوراتی برای پیگیری و حل مشکلات آنان صادر کرد.

خبرگزاری میزان_ حسن خانجانی‌موقر دادستان همدان در جمع اهالی شهرک ولیعصر در مسجد امیرالمؤمنین این شهرک گفت: مشکلات ریز و درشت اهالی و گله‌مندی آنان در بسیاری موارد به حق است که لازم است که مسئولان و متولیان امر هرچه سریعتر دست به کار شوند و اقداماتی را برای رفع مشکلات اهالی این منطقه انجام دهند.

وی افزود: عدم توجه مناسب مسئولان به مردم منطقه به ویژه درباره قطعی مکرر آب و برق، آسفالت نامناسب معابر، نبود پارک، کمبود نانوایی و عدم امنیت بالا در فصل کوچ عشایر، مراحل سخت‌گیرانه تخصیص تسهیلات به عشایر و کمبود علوفه و آب برای دام‌هایشان از مهمترین مواردی است که مردم این منطقه در این دیدار به آن تاکید کردند.

دادستان همدان بر لزوم مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تأکید و عنوان کرد: فضای این مسجد مناسب است و می‌توان با کمترین هزینه از بخشی از این مکان برای فعالیت‌های ورزش بهره گرفت.

خانجانی موقر همچنین تصریح کرد: فعالیت کارخانه سنگ‌بری در ورودی این شهرک نیز سبب نارضایتی مردم شده و خوشبختانه در تماس تلفنی که با شهردار منطقه داشتیم قول مساعد دادند که زمین کارخانه که اکنون دیگر نمی‌تواند منبع درآمدی برای صاحبش باشد خریداری و از آن برای فعالیت‌های دیگر استفاده شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *