رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به همت دادستانی همدان افتتاح شد

10:41 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به همت دادستانی همدان افتتاح شد
با پیگیری دادستان همدان و با تلاش بنیاد تعاون زندانیان و اتحادیه تعاون روستایی و اداره کل اوقاف استان همدان بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرک مدنی افتتاح شد.

 خبرگزاری میزان_ بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان با حضور رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، استاندار و هیئت همراه، دادستان و مدیران کل سازمان زندان‌ها، جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی همدان و تنی چند از مسوولان استانی افتتاح شد.

حسن خانجانی موقر دادستان همدان با بیان اینکه زمینه‌چینی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت تولید از اولویت‌های دستگاه قضایی است عنوان کرد: زمین این بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی توسط اداره کل اوقاف در اختیار مجموعه سازنده و تجهیز کننده قرار گرفته است.

 وی افزود: این طرح برای ۱۹ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 دادستان همدان تصریح کرد: از آنجا که شعار این‌گونه طرح‌ها، از مزرعه تا سفره است سعی شده اجناس و کالا‌ها به قیمت مناسب‌تر به دست مصرف‌کننده برسد.

وی اظهار کرد: توجه به اشتغالزایی مددجویان، اصلاح و بازپروری آنان برای بازگشت به خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که به همت سازمان زندان‌ها و دستگاه قضایی استان با جدیت دنبال می‌شود.

مسعود اکبری مدیر تعاون روستایی استان همدان نیز در این مراسم گفت: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بنا شده که برای ۳۴ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *