دادستان شهرکرد: خدشه به امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است

15:07 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۲۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرکرد: خدشه به امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است
دادستان شهرکرد با بیان اینکه خدشه به امنیت و آرامش عمومی مردم خط قرمز دادگستری استان محسوب می‌شود، گفت: دستگاه قضایی علی‌رغم توسعه سیاست‌های کیفرزدایی و حبس‌زدایی خود با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری میزان_ سیدنصرالدین صالحی دادستان شهرکرد در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی شهرستان کیار عنوان کرد: آرامش فکری و روانی آحاد جامعه متضمن برقراری امنیت عمومی است و این امر بسترساز پیشرفت‌های مهم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به حساب می‌آید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و دستورات مقام معظم رهبری ضمن پیشبرد اهداف و خط‌مشی‌های تعریف شده در سند تحول قضایی ترویج قانون‌مندی و عدالت‌گستری را مبنای عمل خود قرار داده است.

صالحی تصریح کرد: اقداماتی همچون حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری، نظارت و رصد کانال‌ها و شبکه‌های مجازی، صیانت از حقوق عامه و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم در قالب تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی توسط دستگاه قضایی تدوین و عملیاتی شده است.

دادستان مرکز استان چهار محال‌و‌بختیاری در ادامه به موضوع انتخابات سال‌جاری اشاره و اظهار کرد: دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان تشکیل داده و تلاش دارد تا در کنار دستگاه‌های مسئول انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن را رقم بزند.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار محمد محمدی‌منش به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات رضا قاسمی رستمی دادستان پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *