رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد

8:46 - 18 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۳۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد
دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۴ ماه گذشته  ۱۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان تعیین تکلیف شده است و این فرآیند ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان- مسئولان دادستانی مرکز استان چهارمحال و بختیاری از پارکینگ‌های عدالت و حمایت شهرکرد و پارکینگ شهرداری فرخشهر و انقلاب سورشجان بازدید کرد.

صالحی دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از پارکینگ‌های عدالت و حمایت شهرکرد و پارکینگ شهرداری فرخشهر و انقلاب سورشجان گفت: با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی و دستورات دادستان کل کشور، بر تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه اعم از خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های توقیفی در راستای پیشگیری از هرگونه خسارت به اموال مردم تاکید شد.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، طی ۴ ماه گذشته  ۱۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان تعیین تکلیف شده است و این فرآیند تا پالایش کامل پارکینگ‌ها ادامه خواهد داشت.

دادستان مرکز استان چهارمحال بختیاری افزود: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نسبت به پیگیری و تحویل گرفتن وسایل نقلیه‌ای که فاقد دستور قضایی توقیف میباشند، اقدام کنند در غیر اینصورت مشمول حکم وسایل نقلیه رسوبی شده و طبق مقررات به فروش خواهند رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *