رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ۴ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

16:47 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۲۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۴ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد
در راستای رفع موانع تولید و کمک به ایجاد اشتغال مشکلات ۴ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه طرح شد.

خبرگزاری میزان- نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه به ریاست رئیس کل دادگستری و حضور مسئولان مرتبط و نیز مدیران و نمایندگان واحد‌های تولیدی برگزار شد.

در این نشست به مشکلات ۴ واحد تولیدی به نام‌های مجتمع تفریحی و گردشگری سرپل ذهاب، شرکت تعاونی غرب شعله، شرکت اطلس ماشین و شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب رسیدگی و دستورات لازم در خصوص رفع موانع ایجاد شده صادر شد.

کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه هدف از برگزاری این جلسات را کمک به رفع موانع واحد‌های تولیدی در چارچوب‌های قانونی دانست و گفت: کمک به واحد‌های تولیدی در درجه اول کمک به ایجاد اشتغال و سرمایه در استان است؛ بنابراین می‌توان با عنایت به چارچوب‌های قانونی تلاش کرد موانع موجود مرتفع شود.

کرمی تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی با دو رویکرد مواجه هستیم اول اینکه مشکلات و موانعی در واحد‌های تولیدی و صنعتی وجود دارد که مرتبط با پرونده‌های قضایی است و تلاش می‌شود با تسریع در روند رسیدگی به نتیجه برسد و دوم اینکه مرتبط با دیگر ادارات و سازمان‌ها است که مصمم هستیم با نظارت بر اجرای وظایف دستگاه‌های متولی این امر را نیز مدیریت کنیم.

وی افزود: در این میان نیز متاسفانه گاهی به نام راه اندازی واحد تولیدی سوءاستفاده‌هایی صورت می‌گیرد که باید با این موارد نیز برخورد شود و اجازه نداد به اسم تولید بهره برداری ناصواب صورت گیرد.

در ادامه با بیان مشکلات واحد‌های تولیدی پیش‌گفته، تلاش شد که به حل مشکلات و رفع موانع این واحد‌ها کمک شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *