بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از خدمات‌رسانی مواکب به زوار اربعین حسینی (ع)

18:32 - 13 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۸۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از خدمات‌رسانی مواکب به زوار اربعین حسینی (ع)
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در موکب امام حسن مجتبی (ع)، از روند خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - کرمی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در موکب امام حسن مجتبی (ع) که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری بنا شده است، از روند خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی بازدید بعمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه امسال دادگستری استان در نقاط مختلف استان اقدام به برپایی موکب کرده است یادآور شد در نقاط ورودی و خروجی استان یعنی شهرستان‌های کنگاور و قصرشیرین موکب بنا شده است که کار خدمت رسانی و مدیریت آن از سوی دادگستری انجام می‌شود.

وی افزود: در دیگر نقاط استان از جمله شهرستان‌های صحنه، سرپل ذهاب و حمیل نیز ضمن برپایی موکب پذیرایی از زوار توسط دادگستری‌های این شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

کرمی با بیان اینکه از جمله مشکلات زوار در امر خدمت گیری در مسیر برگشت است یادآور شد به همین منظور در مسیر برگشت زوار نیز موکب بزرگ امام حسن مجتبی (ع) برپا شده است که بصورت شبانه روزی با وعده‌های نهار و شام و میان وعده از زائرینی که بر میگردند پذیرایی صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری در پایان با تقدیر از همه عوامل و خیرینی که با کمک‌های خوب خود در برپایی این مواکب نقش داشتند گفت جا دارد از همه افراد خصوصا خیرین استان اعم از برادران اهل تشیع و تسنن که کمک کردند تا دادگستری استان نیز در خدمت رسانی به زوار نقش داشته باشد تشکر کنم.

 

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان از خدمات‌رسانی مواکب به زوار اربعین حسینی (ع)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *