رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری استان قم: دستگاه قضا از مسئولینی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند حمایت می‌کند

11:50 - 24 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس دادگستری استان قم: دستگاه قضا از مسئولینی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند حمایت می‌کند
رئیس کل دادگستری استان قم از حمایت دستگاه قضا برای موفق شدن دستگاه‌ها در کار‌های خود خبر داد و گفت که این حمایت به مسئولینی اختصاص دارد که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین مظفری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز پیامبر (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) با اشاره به رشد قابل توجه ارزش املاک و دغدغه مردم در این خصوص اظهار کرد: تثبیت و صدور اسناد حد نگار برای املاک موضوع بسیار مهمی است که در دوره ریاست فعلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سرعت بسیار خوبی گرفته است. یکی از دغدغه‌های مهم مردم، املاک است چرا که حاصل یک عمر زحمت و تلاش یک نفر خانه یا مغازه است و اگر خدایی نکرده جعلی رخ دهد حاصل عمر یک نفر از بین می‌رود که ما باید به این نکته توجه داشته باشیم و در کار خود دقت لازم را داشته باشیم.

وی افزود:امیدواریم از ابتدای دوره مدیریت جدید ثبت اسناد که مدت زیادی هم از آن نمی‌گذرد مرد جوانی موفق شده است در برخی ساختار‌ها و صدور اسناد تحول خوبی در استان ایجاد کند که این امر منتج به کسب رتبه مدیر نمونه کشوری دستگاه قضا در هفته قوه قضاییه شد که این موفقیت را به ایشان و همکاران آن مجموعه تبریک عرض می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان قم در مورد حمایت دستگاه قضا از ارگان‌ها، دستگاه‌ها و مسئولان بیان کرد: دستگاه قضا از مسئولینی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند حمایت می‌کند چرا که حمایت دستگاه قضا باعث موفق شدن دستگاه‌ها در کار‌های خود می‌شود، اما نظارت و تذکر هم به جای خودش انجام می‌شود و با متخلفین برخورد قاطع می‌شود تا خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود.

در ابتدای این جلسه اعضای شورا به گزارش عملکرد خود پرداختند که در این میان علی جوانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به رشد صدور اسناد حدنگار گفت: برای نخستین بار در کشور تهیه نقشه مربوط به تعویض اسناد دفترچه به حد نگار بدون ارجاع به برونسپار و به صورت رایگان انجام می‌شود.

در پایان از تعدادی از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان که در راستای رشد صدور اسناد حد نگار تلاش داشته اند طی اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/


محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
0
از ریاست محترم دادگستری استان قم بسیار سپاسگذاریم به خاطر ملاقات های حضوری با مردم که به پرونده های به ناحق اصدار یافته دستورات بازرسی مجدد می دهد و یاری گر مظلومان این عرصه می شود و خدا رحمت کند مسئولینی را که دغدغه مردم را دارند و در جهت رفع آن دریغ نمی کنند و ملجا درماندگان هستند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *