بیش از ۹۳ هزار پیامک پیشگیرانه به شهروندان البرزی با هدف کاهش جرایم ارسال شد

10:28 - 13 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۷۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از ۹۳ هزار پیامک پیشگیرانه به شهروندان البرزی با هدف کاهش جرایم ارسال شد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: تعداد ۹۲۳۰۰ پیامک پیشگیرانه با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی شهروندان از ابتدای سال به مخاطبان ارسال شد.

خبرگزاری میزان - فرید نجف‌نیا گفت: مهمترین پیش نیازِ پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء دانسته‌ها و آگاهی‌های شهروندان است و در جامعه‌ای که مردم آن آگاه‌تر باشند، آسیب پذیری افراد کمتر خواهد بود.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز تاکید کرد: "اطلاع‌رسانی پیامکی" به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد، سال‌هاست که در دستور کار این معاونت است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، تعداد ۹۲۳۰۰ پیامک با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی توسط این معاونت به سیم کارت‌های فعال ارسال شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: گام اول، بانک جامع شماره تماس مخاطبان تشکیل شد و در گام بعد، تولید پیام‌های پیشگیرانه با توجه به شرایط مردم و جرایم و آسیب‌های اولویتی استان انجام پذیرفت. 

نجف‌نیا با اشاره به اینکه پیامک‌ها به صورت هدفمند و متناسب با نیاز جامعه‌ی مخاطب برای آن‌ها ارسال می‌شود متذکر شد: در نظر داریم به تناسب شغل افراد و نوع فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، ارسال پیامک‌ها را گسترش دهیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: با نظرسنجی‌های انجام شده، ارسال این پیامک‌ها بازخورد مثبت و مؤثری در بین شهروندان البرزی داشته است و بنا داریم تا پایان سال، حداقل ۳۰۰۰۰۰ پیامک آموزنده و پیشگیرانه به مخاطبان ارسال کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *