رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رییس کل دادگستری یزد: سند تحول قوه قضاییه تعالی بخش ارتقای خدمت به مردم است

13:25 - 08 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۰۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری یزد: سند تحول قوه قضاییه تعالی بخش ارتقای خدمت به مردم است
رییس کل دادگستری استان یزد گفت: سند تحول قوه قضاییه زمینه ساز تحرک بیشتر مجموعه و عامل ارتقای کیفیت خدمات قضایی به مردم است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونان دادگستری استان یزد با اشاره به اتمام مهلت اجرای سند تحول قوه قضاییه بر اجرای تمامی ارکان آن در بخش‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید در فرصت باقی مانده به انجام امور تعیین شده در سند به صورت کامل پرداخت و قبل از ابلاغ سند جدید، چالش ها، راهکار‌ها و مواردی که به ارتقای سند آتی می‌انجامد را به صورت مکتوب به مرکز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نظام در مسیر پیشرفت و تعالی به نزدیک قله رسیده است، تصریح کرد: جامعه نیازمند امید و اعتماد است که باید با کار و تلاش مضاعف کارگزاران، نظام تجلی پیدا کند و جامعه ظهور و بروز آن را به صورت عینی و ملموس ببیند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، بر ایفای نقش فعال مدیران قضایی بر طبق حق و قانون و عدالت تأکید کرد و گفت: مردم خدمتگزاران خود در نظام اسلامی را می‌شناسند و تفاوت کار جهادی و انقلابی را خوب درک می‌کنند لذا باید برای اعتماد آفرینی و امید بخشی به آحاد جامعه خدمت جهادی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری جلسه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *