افزایش تعداد خانوار‌های انگلیسی که با بی‌خانمانی مواجه هستند

11:53 - 02 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۹۵۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
افزایش تعداد خانوار‌های انگلیسی که با بی‌خانمانی مواجه هستند
بر اساس آمارها، در حال حاضر حدود ۲۴۲ هزار خانوار اکنون بدترین اشکال بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری میزان - تحقیقات جدید انجام شده از سوی دانشگاه «هریوت وات» برای خیریه Crisis نشان داده است که نزدیک به یک چهارم میلیون خانوار در سراسر انگلیس، یا به عبارتی دیگر ۲۴۲ هزار خانوار اکنون بدترین اشکال بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند.

این بی‌خانمانی شامل خوابیدن در خیابان، گذران شب بر روی نیمکت پارک‌ها یا حضور در محل اقامت موقت نامناسب است.

این مطالعه سالانه شامل قوی‌ترین شواهدی است که نشان می‌دهد چگونه بحران هزینه‌های زندگی، افزایش اجاره‌بها و فقر گسترده باعث افزایش بی‌خانمان‌ها در انگلیس شده است.

یافته‌ها که بر اساس بررسی ملی شوراها، تجزیه و تحلیل آماری و مصاحبه‌های طولانی مدت است، نشان می‌دهد که چگونه بیش از سه چهارم (۸۵ درصد) شورا‌ها در سراسر انگلیس با افزایش افرادی که بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند، روبرو هستند.

بر اساس آمارها، این بالاترین تعداد گزارش شده بی‌خانمانی در سال‌های اخیر از زمان آغاز این مطالعه سالیانه است.

«سوزان فیتزپاتریک»، کارشناس دانشگاه «هریوت وات» و از محققان این مطالعه گفت: با تعداد بی‌سابقه افرادی که بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق شورا‌های مناطق انتظار دارند که این وضعیت حتی وخیم‌تر شود.

این گزارش همچنین آشکار می‌کند که بازار اجاره خانه تا چه حد بی‌ثبات شده است. 

این تحقیق پیش‌بینی می‌کند که اگر دولت انگلیس برای رسیدگی به چالش‌هایی که شورا‌ها با آن مواجه هستند، اقدامی نکند، انتظار می‌رود که تعداد خانوار‌هایی که در اسکان موقت نامناسب زندگی می‌کنند، تقریباً در ۲۰ سال آینده ۲ برابر شود.

این گزارش نشان می‌دهد که چگونه افزایش اجاره‌بها و رقابت شدید برای اجاره اقامتگاه، اسکان افراد بی‌خانمان را در برخی مناطق این کشور تقریباً غیرممکن می‌کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *