درخواست عضو شورای شهر از رئیس جمهور برای انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب

9:20 - 29 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۰۰۸
درخواست عضو شورای شهر از رئیس جمهور برای انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از رئیس‌جمهور خواست تا در اسرع وقت دستور انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه آفتاب را صادر کند.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توزیع آسفالت در معابر تهران و بهسازی آسفالت پس از چندین سال، اظهار کرد: تردد خودرو‌های سنگین مشکلاتی را برای آسفالت ایجاد کرده است؛ لذا از شهرداری می‌خواهیم بررسی لازم را در مورد زیرسازی آسفالت انجام دهد.

وی ضمن تقدیر از بازرسی کل کشور برای ارسال نامه به رئیس جمهور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برای انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب، یادآور شد: این موضوع مشکلات محیط زیستی و آلودگی‌های زیادی ایجاد می‌کند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد؛ به طوریکه خودرو‌های امدادی در تردد با مشکل مواجه می‌شوند؛ از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم در این خصوص دستور عاجل دهد چراکه فکر نمی‌کنم رئیس جمهور بخواهند که مردم جان خود را از دست دهند.

زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز با بیان اینکه زیرگذر خیابان چوب تراش نقش پیوند دهنده محلات طرشت شمالی و جنوبی است، تصریح کرد: این زیرگذر به عنوان کانال عبور آب طراحی شده بود که با توجه به ساخت کانال، این زیرگذر برای تردد خودرو‌ها پیش بینی شد. ارتفاع این زیرگذر محدود است و هر خودرویی نمی‌تواند از آن عبور کند و سوال این است که چرا با توجه به طراحی این سازه به عنوان کانال، استفاده ترافیکی دارد.

وی تأکید کرد: از شهرداری می‌خواهیم تمام برنامه‌ریزی‌ها و مداخلات را برای افزایش سطح رفاه شهروندان انجام و گزارشات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *