انجمن حمایت از زندانیان استان خوزستان به خانواده‌های مددجویان پنج میلیارد ریال کمک کرد

8:48 - 26 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۴۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
انجمن حمایت از زندانیان استان خوزستان به خانواده‌های مددجویان پنج میلیارد ریال کمک کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، گفت: به‌منظور تامین سبد معیشت خانواده‌های زندانیان، مردادماه امسال پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب آنان واریز شد.

خبرگزاری میزان- صادق جعفری چگنی در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اهواز، با اشاره به نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی استان در کاهش جرائم سطح شهر، افزود: انجمن حمایت از خانواده زندانیان به عنوان متولی خدمت‌رسانی به خانواده آنان نقش مهم و اثرگذاری در کاهش جرائم دارد که نیازمند حمایت از سوی همه نهاد‌ها و شرکت‌های استان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با اشاره به خدمات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهواز، گفت: به‌منظور تامین سبد معیشت خانواده‌های زندانیان، مردادماه امسال پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب آنان واریز شد.

وی در خصوص عملکرد مردادماه انجمن حمایت از خانواده زندانیان، گفت: علاوه بر واریزی‌های نقدی، در این مدت پنج دستگاه کولر گازی و همچنین پوشاک به ارزش پنج میلیارد ریال جهت حمایت این خانواده‌ها تامین و به آن‌ها اهدا شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اهواز افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و شناسایی زندانیانی که دارای فرزند دانش آموز هستند، در ابتدای مهرماه بسته‌های حمایتی و لوازم تحریر به آنان اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *