بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارخانه قند ارومیه و شرکت گلفام

21:17 - 11 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۹۸۷
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارخانه قند ارومیه و شرکت گلفام
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارخانه قند و گلفام ارومیه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روز چهارشنبه به همراه مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند ارومیه و شرکت گلفام، بازدید کردند. 

عتباتی و همراهان در این بازدید‌ها با حضور در بخش‌های مختلف این واحد‌های تولیدی که جزیی از مجموعه هلدینگ توسعه شهد آذربایجان است، در جریان روند کار آن‌ها قرار گرفت.

در ادامه این بازدید کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان برای طرح و اتخاذ تدابیر برای رفع مشکلات کارخانه قند و گلفام ارومیه با حضور مسئولان نهاد‌های مرتبط در محل کارخانه تشکیل شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، گفت: مجموعه هلدینگ توسعه صنایع شهد آذربایجان از مجموعه‌های فعال اقتصادی و اشتغالزاست که جای تقدیر از زحمات این مجموعه را دارد.

وی افزود: ریشه بخش عمده مشکلات و معضلات جامعه بیکاری است و اگر برای جوانان امنیت شغلی فراهم شود بقیه مشکلات به خودی خود مرتفع می‌شوند و بخش محدودی از آسیب‌های اجتماعی باقی می‌ماند و با ایجاد فرصت شغلی برای جوانان آن‌ها به طرف بزه کشیده نمی‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان، ادامه داد: تلاش کارآفرینان و واحد‌های تولیدی بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد چرا که ایجاد فرصت اشتغال نیاز امروز جامعه است و اشتغالزایی نه تنها خدمت به جامعه است بلکه کمک به دستگاه قضایی است.

عتباتی، تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضایی استان است که در خدمت فعالان اقتصادی و تولید کنندگان باشد و برای همین از ظرفیت خود برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده می‌کند و اعتقاد آن بر این است که حتی یک فرصت شغلی هم مهم است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین ابراز امیدواری کرد که تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ می‌شود برای برطرف کردن مشکلات این واحد تولیدی که ۶۸۰ نفر در آن مشغول به کار است، موثر باشد.

در ابتدای جلسه نیز زنجانی، مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع شهد آذربایجان ضمن خوشامدگویی از تلاش‌های مجموعه دستگاه قضایی استان و در رأس آن رئیس کل دادگستری استان و مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و خدمت به استان تقدیر و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرکت قند ارومیه مشکلات آن را مطرح و در پایان جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی برای رفع این مشکلات به کار خود خاتمه داد.


انتهای پیام/


برچسب ها: عتباتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *