رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر: پرونده‌های موضوع اصل ۴۹ بزودی تعیین تکلیف خواهند شد

14:29 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۷۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری بوشهر: پرونده‌های موضوع اصل ۴۹ بزودی تعیین تکلیف خواهند شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در خصوص بررسی پرونده‌های مطروحه در دادگاه موضوع اصل ۴۹ قانون اساسی، گفت: با تسریع در رسیدگی به تمامی پرونده‌های اصل ۴۹ بزودی همه آن‌ها تعیین تکلیف خواهند شد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز در نشست با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر ضمن خیر مقدم به میهمانان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را یک نهاد انقلابی و ارزشی دانست و گفت: اقدامات جهادی که در این ستاد صورت گرفته بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با تشکر از اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه‌های مختلف، افزود: لازم است این اقدامات ارزشمند از جمله فعالیت «در امورات عمرانی در راستای رفع محرومیت زدایی و اشتغال زایی، تهیه مایحتاج و کمک‌های معیشتی خانوار‌های نیازمند و...» برای آگاهی به اطلاع مردم برسد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه، گفت: در راستای اجرای این اقدامات ارزشمند هماهنگی بین ستاد اجرایی، کمیته امداد و بهزیستی در استان لازم است تا توزیع این کمک‌ها و خدمات به صورت عادلانه صورت پذیرد.

وی حفظ حقوق بیت المال را مهم دانست و گفت: در خصوص هزینه‌های انجام شده اقدامات صورت گرفته بررسی و با دقت و نظارت لازم صورت گیرد تا بیت‌المال به دست نیازمندان واقعی برسد.

مهرانگیز در خصوص بررسی پرونده‌های مطروحه در دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی، گفت: در روند رسیدگی به تمامی پرونده‌های اصل ۴۹ تسریع وبزودی همه آن‌ها تعیین تکلیف خواهند شد.

در این نشست مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت کمک به نیازمندان ارائه کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *