رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‎‌های جعل و کلاهبرداری در داگستری استان بوشهر تعیین می‌شود

14:43 - 08 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۳۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‎‌های جعل و کلاهبرداری در داگستری استان بوشهر تعیین می‌شود
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: با توجه به حساسیت برخی پرونده‎‌های جعل و کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی به این قبیل پرونده‌ها شعب ویژه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز در نشست با مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، گفت: سازمان ثبت احوال، یکی از سازمان‌های مهم و حیاتی کشور است که وظیفه ثبت امور مهمی از جمله ولادت و وفات را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت احوال و نظام هویتی کشور، این نظام را یکی از زیربنایی‌ترین امور دانست که هر فردی از بدو تولد تا پس از پایان عمر خویش با آن در ارتباط بوده و این امر نشان از اهمیت این سازمان دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با ابراز خرسندی از ایجاد پایگاه اطلاعات خانواده در ثبت احوال، بیان کرد: شناسایی و ارتباط دادن افراد به یکدیگر اقدام ارزشمندی است و علاوه بر تبعات مثبت اجتماعی به امنیت کشور نیز کمک می‌کند.

مهرانگیز ارائه خدمات ثبت احوال در ۵۵ نقطه استان بوشهر را مطلوب دانست و تصریح کرد: هدف از ارائه خدمات مطلوب و در کمترین زمان ممکن کسب رضایتمندی بیشتر مردم است، زیرا راضی کردن مخلوق، رضایت پروردگار خالق را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین حساسیت رسیدگی به برخی پرونده‎‌های جعل و کلاهبرداری را یادآور و تاکید کرد: در این خصوص شعب ویژه در نظر گرفته شده تا به این قبیل پرونده‌ها به صورت تخصصی رسیدگی شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *