رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: بانک‌ها باید در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه باشند

15:39 - 03 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۶۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: بانک‌ها باید در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه باشند
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مدیران بانک‌ها باید از تأسیسات قانونی در جهت تسریع دسترسی شهروندان به تسهیلات استفاده کنند و در واقع بانک‌ها باید در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه باشند.

خبرگزاری میزان - اعضاء شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با حجت الاسلام والمسلمین خلیلی دیدار گفتگو کردند.

 جمعی از مدیران بانک‌های استان خراسان رضوی با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گزارشی از وضعیت این مجموعه‌ها ارائه کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تشریح شرایط عمومی کشور گفت: مسأله اقتصاد در سال‌های اخیر به دلیل اهمیت زیاد همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری  بوده است و دستگاه قضایی در این راستا با کار جهادی در زمینه حمایت از تولید و صنعت و از سویی برخورد با مفاسد اقتصادی تلاش مضاعفی داشته و نتیجه این تلاش‌ها پیشگیری از تعطیلی تعداد قابل توجهی از مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری تعداد زیادی از نیرو‌های خدوم کار بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نقش مجموعه بانک‌ها در بهبود شرایط اقتصادی کشور را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: تمام اقدامات در این زمینه باید با یک نگاه کلان و با محوریت نفع عمومی صورت بپذیرد.  

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: شفافیت فعالیت اقتصادی یک مطالبه جدی از مجموعه مدیریت بانک‌های استان است و در این راستا هوشمند سازی فرایند‌ها بسیار اهمیت دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم کاربست اقدامات پیشگیرانه در تمام حوزه‌ها به ویژه در حوزه پولی و بانکی گفت: از هرگونه انحراف در زمینه ارائه تسهیلات باید جلوگیری بعمل آید و نظارت مؤثر در این بخش از مطالبات جدی دستگاه قضایی است.

وی افزود: مدیران بانک‌ها باید از تأسیسات قانونی در جهت تسریع دسترسی شهروندان  به تسهیلات استفاده کنند و در واقع بانک‌ها باید در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *