پرونده اختلاف ملکی با کمک اعضای یکی از شعب شورای حل اختلاف مشهد منتهی به صلح و سازش شد

16:22 - 02 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۳۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پرونده اختلاف ملکی با کمک اعضای یکی از شعب شورای حل اختلاف مشهد منتهی به صلح و سازش شد
سرپرست توسعه حل اختلاف خراسان رضوی گفت: اعضای یکی از شعب شورای حل اختلاف مشهد توانستند پرونده بزرگ اختلاف ملکی را منتهی به صلح و سازش کنند.

خبرگزاری میزان - حسین شفیعی از صلح و سازش در پرونده بزرگ اختلاف ملکی خبر داد و گفت: اعضای یکی از شعب شورای حل اختلاف مشهد با استعانت از خداوند متعال، تلاش و همت جهادی خود توانستند پرونده بزرگ اختلاف ملکی را منتهی به صلح و سازش کنند.

سرپرست توسعه حل اختلاف خراسان رضوی در خصوص این پرونده افزود: با توجه به سیاست‌ها و اهداف سند تحول قضایی مبنی بر حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم بصورت مسالمت آمیز، پرونده‌ای با موضوع اختلاف ملکی در خصوص چند دستگاه آپارتمان به یکی از شعب شورای حل اختلاف مشهد ارجاع شد که در نهایت اعضا شعبه با دعوت از طرفین پرونده، برگزاری جلسه و گفتگو با طرفین، اختلاف پیش آمده ملکی را حل و فصل و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضا و کارکنان این شعبه خاطرنشان کرد: باید با آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ صلح و سازش، جامعه را به برادری، دوستی و زندگی مسالمت آمیز سوق داد و با این کار امنیت پایدار، آسایش و آرامش را به مردم هدیه داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *