استقبال بحرین از نزدیکی روابط ایران و عربستان

12:00 - 20 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۹۲۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استقبال بحرین از نزدیکی روابط ایران و عربستان
نماینده پارلمان بحرین در حاشیه نشست کمیته برنامه و‌بودجه APA، گفت: روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشور‌ها از این موضوع خرسندیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، احمد صباح السلوم نماینده پارلمان بحرین و نایب رییس مجمع مجالس آسیایی در حاشیه اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) در جمع خبرنگاران گفت: اجتماعات کشور‌های آسیایی همواره جمعیت مهمی را در خود جای می‌دهد ما در این مجمع پیرامون نزدیکی و اتفاق نظر با یکدیگر صحبت می‌کنیم. اجتماع امروز پیرامون بودجه است و یکی از مهم‌ترین جلسات مجمع مجالس آسیایی است که نقشه راه این مجمع را برای هدف اصلی تبیین می‌کند.

وی در خصوص بهبود روابط ایران و عربستان افزود: خوشبختانه روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و سفارت خانه‌های دو کشور بازگشایی شده، ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشور‌ها از این موضوع خرسندیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *