دبیر کل مجمع مجالس آسیایی:

APA موجب شده مجالس آسیایی با فرهنگ‌ها و نگاه‌های مختلف در کنار هم قرار گیرند

11:27 - 20 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۹۰۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
APA موجب شده مجالس آسیایی با فرهنگ‌ها و نگاه‌های مختلف در کنار هم قرار گیرند
مجیدی دبیر کل مجمع مجالس آسیایی گفت: APA موجب شد همه پارلمان‌های قاهره کهن با فرهنگ‌ها و نگاه‌های مختلف کنار یکدیگر قرار گیرند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، محمدرضا مجیدی دبیر کل مجمع مجالس آسیایی امروز سه‌شنبه (۲۰ تیرماه) در مراسم افتتاحیه کمیته برنامه و بودجه مجمع مجالس آسیایی ضمن قدردانی از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از این گردهمایی پارلمانی، گفت: از زمان تشکیل APA این سازمان به نقطه عطفی در بین مجالس آسیایی تبدیل شده که موجب شده مجالس آسیا با فرهنگ‌ها و نگاه‌های مختلف کنار هم جمع شوند.

وی افزود: امیدوارم این مجمع بتواند از ابراز‌های خود برای تحقیق ساز و کار پارلمانی چند جانبه استفاده کرده و برای این مهم ما باید سطح جلسات را ارتقاء ببخشیم و با همکاری و راهبرد مشترک مسیر را پیش ببریم.

مجیدی با اشاره به نشست سران پارلمانی در ترکیه تصریح کرد: در نشست ترکیه اشاره شد باید انرژی‌ها و توانایی اعضا در کنار هم برای ارتقاء ظرفیت‌ها قرار گیرد و من مایل هستم در کنار شما در سازمان پیش برویم و از عملکرد گذشته ارزیابی داشته باشیم و امیدوارم نتایج این نشست یک مسیر قوی برای ادامه مسیر APA و خانواده کهن آسیا فراهم کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *